Från igår .. xD ( 26/9-09)

Idag vart det att gå upp o sen dra till kollo ,  så va vi på kollo o fixa lite där ,
sen drog vi till Mc Donald's så Åsa o jag kunde köpa mat .. jag tog Happy meal xD
Det va as länge sen jag åt  :)   ..    så drog vi hem o åt . sen vid fyra drog vi till bussen
o åkte ner till rese o tog 2:an till lambohov för att gå på grillfest :P  
Den va jätte roligt där !!  xD  
Sen när vi skulle hem så drog vi till busshållsplatsen typ 20 min innan för att inte missa den sissta bussen :P
sen på bussen va det en tjej som fyllde 18 år o då sjöng alla på bussen xD  Ni kan inte fatta hur roligt det va :P
sen efter några busshållplstser gick några på o då sjöng dom me , men dom där bak va från kattedral o dom
längre fram på bussen hade gått på berzan så då körde dom masser låtar mot varann xD  
Vi kom hem vid typ ett :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0