Dör :(

 Fan vad tråkit man kan ha :(  Dör av tråkighet fan ....  
det ä inte så jag hade tänkt mej att jag skulle dö på , men va fan .. :P
Man måste ju dö nån gång xD 

Haha .. Emma o jag hade värsta roligt i skolan när vi prata om mitt skrattanfal förra veckan i matsalen :P xD
Jag skulle ta en macka , men jag missa med handen o jag skulle stila lite för Emma för vi hade as tråkit så då skulle jag ta en macka värsta fort men när jag tog den råka jag kasta iväg den så den gick sönder :P 
O då fick Jag , Emma , o dom andra i vårt "gäng" värsta skrattanfallet .. xD ( Mins inte vilka som va med då )
( det va en knäcke macka ) xD    Men som tur va så va det bara några lärare o mat tanterna som va i matsalen xD


Kommentarer
Postat av: hanna

jag va me;)

vi fick värsta skällen av boozon ju ;o

2009-09-24 @ 16:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0